Never let go of your dreams

Happ, sommaren är över och snart anländer hösten. Tänkte att det var på tiden att börja blogga igen då:) Har haft en fantastisk sommar, tackar för det!

Köpte en almanacka idag, det innebär höst för mig. En tid för att styra upp sitt liv efter den fartiga sommaren, en tid för att återgå till rutiner och jobb. Hösten får mig också att sakna Stockholm och förra året. Är så otroligt glad för tiden jag fick där, alla fantastiska människor jag träffade & allt kul. Men nu är det en ny höst med nya val och möjligheter. Livskris är väl minst sagt en bra sammanfattning, meeen inget val är fel val och någonstans ska det väl leda en:)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan inte du visa mer bilder på din lägga? S¨å himla feeein

2013-08-27 @ 16:22:00
Postat av: annis

MEN KOM TILLBAKA BARA <3

2013-08-29 @ 22:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0