En kattbebis


Idag har jag fått äran att vara kattvakt åt Sandras nya familjemedlem :)) mys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Minns att du testade att förstora läpparna? Är det något du gör fortfarande och rekommenderar? Är sugen på att fixa mina! Kan inte du skriva lite om det? :) Hur det funkade osv?

Svar: Hej,
Jag har testat restylane två gånger (en gång till efter jag bloggade om det). Jag tycker inte det är nog långvarigt på mig med tanke på vad det kostar. Har haft 0,5 i överläppen båda gångerna men jag tycker det "höll" i ca 1-2v efter det syntes ingen större skillnad.

Detta är ju dock väldigt individuellt, beroende på hur snabbt din kropp tar hand om ämnet. Sen har jag rätt fylliga läppar i mig själv så för att få ett mer långvarigt resultat tror jag att jag skulle måsta gå på en 1,0 spruta :)

Bor du i Skellefteå så rekommenderar jag verkligen Klinik Bandling där de alltid är jättetrevliga och kan sin grej :)
Jessicalindqvist

2013-10-25 @ 12:51:07
Postat av: Hannis

UPPDATERA

2014-01-04 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0