Blek, blekare, blekast

Hejhejhej! Första dagen på stranden är gjord!!! Åt frukost för 12kr och rullade ner mot stranden som är endast 2 min från mitt hotell. Smörjde in mig med solskydd 50 (vilket jag nu har lite ångest över eftersom jag fortfarande är lika blek) och kände mig som Finlands flagga i min blå bikini hehe. Dröjde inte länge förrän Ida och Lina (två Skellefteåtjejer som åkte samma plan) stod framför min solstol. Hängde med dem hela dagen och nu ligger jag på hotellrummet. Ska gå ut och käka middag snart och kanske spana in lite shopping:) hoppas ni har det bra hemma i swe! Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter hon som är på bilden?

Svar: Elizabeth med z:a
Jessicalindqvist

2014-04-16 @ 12:37:23
Postat av: cissi

for du ensam till bali?

Svar: Japp det gjorde jag :)
Jessicalindqvist

2014-04-17 @ 10:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0