•••

Känner mig lite som en skadeskjuten fågel. I handleden är det något som ligger fel och sen är ena knät förmodligen överansträngt och bara åt skogen. Typiskt när jag nu vill pressa ur det sista av träningen innan resan. Fick i alla fall en fin rosa tejp runt handleden hos naprapaten hehe. Är ledig idag och har inte gjort många knop, napade i 2,5h efter träningen och nu är klockan visst halv sex...haha ooops. Fattar inte hur jag kan vara så sjukt trött! Ska iaf kolla lite boende på Bali (tips mottages gärna) sen laga middag:) Hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Nina Ungh

Om du ska resa runt lite så rekomenderar jag Giliöarna och då Gili Trawangan. Vi hade tänkt stanna där fem dagar men det var så underbart att det blev två veckor istället :). Bali är fantastiskt!! Kram

Svar: Åh har faktiskt tänkt åka dit! Hört att det är superfint:)) Kram
Jessicalindqvist

2014-04-03 @ 20:17:10
Postat av: Anonym

Om du tänkt att vara på kuta så skall du absolut bo på GORA BEACH INN. Där är det bästa hänget och mycket andra backpackers.

2014-04-04 @ 14:51:46
Postat av: Karin

Personligen är jag inte alls imponerad av själva Bali, enbart grusstränder med tonvis med skräp som flyter upp från havet samt gigantiska vågor som gör det omöjligt att bada plus att de starka vindarna gör att massor med sand flyger omkring så man kan inte ligga på stranden och sola.. Så jag håller med förgående talare; ska du till Bali så rekommenderar jag verkligen att du tar dig så fort som möjligt från Bali (framför allt från Kuta, heeemsk stad..) och beger dig till Giliöarna! Vi var främst på Trawangan och det tyckte i alla fall vi var magiskt! Skön stämning, i princip bara ungdomar, fina stränder, kristallklart vatten, fest, avslappnade restauranger och snorbilligt boende överallt. Tipstips!

Svar: Har faktiskt inte vart i Kuta än och vet inte om jag kommer åka dit eftersom de flesta pratar rätt negativt om stället. Ska absolut till gili, låter ju riktigt nice:) tack för tipsen!
Jessicalindqvist

2014-04-12 @ 18:40:04
URL: http://abckarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0