Godmorgon Sverige

Ligger på hotellrummet i mitt nya basketlinne (hatar inte basketlinnen) och chillar. Började regna vid 15.00 idag och var molnigt innan så jag hann bara med 3h sol. Men lika bra var väl det så min brända hud får vila lite. För er som vet något om Bali så befinner jag mig just nu i seminyak vilket ligger strax utanför kuta. Har spenderat mina första dagar här men åker vidare till nusa dua imorgon.

 Finns inte så mycket att se just här, mest surfare/surfskolor, mycket vågor och inte så där superfin strand, men funkar bra att bara sola på. I nusa dua har jag dock hört att stranden är finare och är i övrigt är ett rätt lugnt ställe. Så efter imorgon kan jag kanske leverera lite mer fina bilder :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips! Åk till gili-öarna, helt fantastiskt!

2014-04-18 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0