HELLO SUNSHINE

Ännu en morgon här på Bali och exakt en vecka sedan jag anlände. Jävlar vad snabbt det går! Senaste dagarna har det inte hänt särskilt mycket. Finns typ inget att göra här i Nusa Dua på kvällarna...rätt trist och jag är glad för att jag åker vidare imorgon. TILL GILI! Har bokat hotell de sex första nätterna sen får vi se om jag blir kvar eller drar vidare :) Skulle vilja hitta lite mer shopping...vart finns det? Eller finns det? Har endast köpt ett par solglajjor och ett basketlinne. Aja nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen möta upp Elin och Emelie på stranden :) Här har ni en ful bild på vad jag äter typ jämt, kostar för övrigt 15 kr här på hotellet hehe. Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuta har det mesta om man står ur med att det är mycket tursiter. Shopping, mat och strand. Tips är att hålla sig till södra delen av stranden när det gäller strandhäng, där är det inga försäljare. Finns både butiker och olika shoppingcenter

2014-04-22 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0