En lillebror och en storasyster

Har hängt i medle i princip hela dagen. Åkte hem strax efter 22.00 och pysslade på lite här hemma! Lördag är det också och jag ligger i sängen utan en droppe alkohol i blodet. Känns ju vidrigt att erkänna men det var länge sedan på
en helgdag som denna...
Meeeeen det är ju så somrarna brukar gå till! 

Idag har jag känt mig riktigt jävla bortskämd...jo för medan jag vart i medle så har mamma och PO vart i min lägenhet och bytt golvlister. Som två slavar haha. Men den lilla stund jag var med så var jag mest i vägen, sen vet jag även att mamma stor del av tiden drack kaffe och vilade;) En riktigt jävla gómiddag ska de i alla fall få. Hur lycklig är inte jag som har dem!! Mingla och dansa lite för mig ikväll, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0