17 juni

Tjenixen. Jobbat dag nr 2 idag och är så slut i skallen med allt nytt som ska in! Men alla är så snälla och har välkomnat mig sjukt bra:)) Har även lekt frisör både igår och idag då jag satt in löshår på Fia och Satjo! Imorgon efter jobbet drar jag, Hanna och Lisa till bjurvattnet och förbereder inför midsommar. Är riktigt riktigt taggad och vill bara att det ska bli fredag!!! 

Dock så jävla sugit att jag beställt två klänningar varav ena helt plötsligt var slutsåld OCH den andra kommer nästa vecka. Härliga tider! Nu verkar det ju ändå som att en ny istid dragit in över Sverige så det spelar väl ingen roll hehe. Fjällräven och tajts på midsommar då! Gooooodnatt.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Men vars jobbar du nu då snygging? Hänger inte med i svängarna! Hoppades att du skulle jobba på vero i sommar!!!

Svar: Haha inte lätt att hänga med! Jobbar på Rönnskär :)))
Jessicalindqvist

2014-06-18 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0