Svar på lite frågor från senaste tiden

Hej, känns lite avancerat att göra en film sådär men kan ju möjligen visa mitt smink och skriva hur jag använder det osv:) 


Just nu fokuserar jag på hösten. Mitt mål är att ha ett fast jobb. Har sedan jag kom tillbaka från Sthlm haft en massa olika vikariat och känner att en fast punkt vore trevligt :) Har även anmält mig till en matte C-kurs (matte 3 som det nu heter) nu i höst eftersom man behöver det till de flesta utbildningar jag vill läsa!

För tillfället känns inte en flytt aktuell, men om jag ska flytta så skulle det nog bli till Sthlm. Sen tycker jag Uppsala verkar riktigt nice för plugg också :)


Ett fast jobb som sagt, vet faktiskt inte inom vilken kategori. Har ju erfarenhet inom butik och administration/reception/växel. Men är väldigt öppen för allt så jag håller tummarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0