Blääää

Okej denna resa har väl kanske inte gått exakt lika bra som jag önskat än så länge. Började med att mitt ljud till skärmen på stolen inte funkade. Happ inte mer än att byta plats så att jag kunde se film. Sätter mig i det nya sätet sen dröjer det 5min tills mannen framför fäller ner sin stol till max. Fyfan vad jag hatar alla ni som gör det! Sorry men jag tycker det är så sjukt respektlöst. Okej att man lutar bak sätet litegrann men just när man maxar. Jag är 171cm och tycker det blir trångt. Stackars människor som är kring 190cm! Ignorerade det, kunde ju i alla fall se film sen sov jag iprincip resterande 7h.

Sitter nu i Doha och skulle ha klivit ombord men ni kan ju gissa vilket plan av alla som är försenade, jo Sverige. 3h extra i doha...tyckte så synd om mig själv att jag just tryckte mina pringles och lite choklad till frulle. Why not när det redan är misär liksom haha.
Men men, inte mycket att göra...Så länge jag bara hinner med planet till Skell så är det lugnt. Gör jag inte det så kommer jag förmodligen börja grina hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0