Gooooodnatt lööövers

Ligger i sängen och ska strax sussa! Snackat med Lisaka på FaceTime och sett topmodelfinalen. Älskar att prata med dem hemifrån medan jag samtidigt hatar det. Ett samtal får mig att vilja räkna dagarna till hemgång. Men nej! Sex dagar kvar sen är jag redo för hemfärd:) 

Igår hann jag gråta lite. Why? Jo för att jag upptäckte att min mobil simmade i väskan. Vattenflaskan hade läckt. Detta upptäcktes på vägen mot Beach Walk Mall. Passande! Gick in på zara i 5min men insåg att jag var tvungen att åka hem om jag skulle kunna rädda mobilen. Köpte en påse ris och lät den ligga i nästan 24h. Nu fungerar den iaf skapligt, bättre än igår! Så några tårar hann komma när jag insåg hur ofantligt ensam denna sista vecka skulle bli utan en telefon. Men som vanligt så löste det sig:) Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0