SOMMAR

Hej fina ni! Känner bara att jag älskar livet just nu!! Imorse var jag på ett riktigt givande möte, fixat lite papper som ska postas och nu sitter jag på baksidan och solar. Men bäst av allt är att jag kom igång med träningen idag! Mådde inte riktigt bra förra veckan då jag kände mig helt slut och hade ont i magen till och från. Har därför inte tränat på två veckor och kräks lite på mig själv för att jag ätit så mycket skräp. Nu vill jag bara gå tillbaka till mina vanliga rutiner med hälsosam mat och massa träning, känner mig så taggad:)) Så om någon vill joina mig på Friskis är det fritt fram! Nu ska jag njuta av solen sen städa lite, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0