Tja

Eftersom jag är arbets(lös)sökande (tyvärr) så måste ju mitt liv och mina dagar handla om något annat. Så det har helt enkelt fått bli mat, och att testa ny mat hehe. Är så sjukt less på att vi äter samma mat hela tiden, varvar om och om typ 5 mål varje vecka....

SÅ idag gjorde jag en köttfärspaj på en nyttigare pajdeg. Den bestod då utav dinkelmjöl fullkorn, naturell 0,3% kvarg och lite olivolja. Den blev faktiskt god! Sen kan man ju fylla med vad man vill, men jag gjorde med köttfärs, créme fresh, soltorkade tomater, oliver och toppade med lite fetaost:) Glömde tyvärr fota den färdiga pajen hehe, men här har ni en fantastisk bild på pajdegen som kompensation. Puss och kram från matbloggen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0