Res dig upp

Hej vänner. Sorry för dålig uppdatering! Haft en liten svacka i livet denna vecka därav har det ekat tomt här. När jag kanske kommit på livets mening, fått sommarkänslor eller hittat tillbaka till motivationen så ska jag vara mer flitig. Kan bli imorgon, om en vecka eller dylikt, men jag tror snart.

Idag spräckte jag även skärmen på min 6 dagar "gamla" telefon, efter att den föregående för 8 dagar sedan tappades på en grusuppfart och dog. Jävligt jävla onödigt. Men det är ju bara materiella ting. Imorgon ska jag köpa ett fult, heltäckande, klumpigt skal eller eventuellt skaffa en personlig assistens som hädanefter kan hålla i min telefon åt mig. Inlägg utan bild är trista, så här har ni en bild på mannen som är världens bästa. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0