Hello deer


Har hamnat i en bloggkris tydligen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Kanske för att alla dagar ser ut på samma vis. Åka på jobbet, äta lunch, åka hem, äta middag, vila i soffan för att sedan sova hehe. I fredags hängde jag i Medle, då sminkade jag evann till ett sött djur som hon skulle vara på halloween. Det tyckte jag va kul, de tyckte hon med. 

Tänk att min lilla lilla lillasyster har blivit så stor. Vilket också innebär att jag måste vara supergammal. Ursch, det förtränger vi! I mitt huvud kommer jag för evigt vara 22år. Så vi säger så och sätter punkt där. Ha en skön tisdag mina vänner💋

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också förevigt 22.. Och fyller (enligt mitt körkort), 31 nästa gång. 😑🔫

2015-11-03 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0