Paula's Choice


Har aldrig någonsin i hela mitt liv lagt ner mycket pengar på hudvård. Men de senaste veckorna har jag haft en livskris pga mitt russin till ansikte hehe. Så jag bestämde mig för att faktiskt lägga ner en slant på en bra hudvårdsserie och fick tips att göra ett test helt gratis på skincity.se. 

Där klickar man i några frågor gällande hur man upplever sin hy och skickar sedan in en bild på sitt osminkade ansikte. Därefter så rekommenderar en hudterapeut produkter som de tror kan passa just din hy. Jag fick som rekommendation att testa märket Paula's Choice, även bifogat exakt vilka produkter jag bör använda ur serien.

Så nu har jag klickat hem produkter och väntar med spänning. Någon som testat produkter från Paula's Choice? Jag har aldrig hört talas om märket förut, men enligt recensioner så verkar majoriteten vara nöjda. Hur som - CRED till skincity.se för supersnabbt svar och bra hänvisning till produkterna. Nu hoppas jag bara att dessa funkar och att jag kan få en vacker hy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0