•••

Hej hej. Ja här ekar det tomt som vanligt nu för tiden. Lördag och jag har just lagt mig i sängen. Jag har sett mello och myst med Kaisa och Arne:))) Emil har lagfest så jag försöker egentligen fördriva tiden tills han ska ramla in hehe. Men det lär ju dröja ett tag. Så jag får tid att spendera med min bästa vän, paddan. 

Emil brukar fråga vem jag skulle välja, honom eller paddan. Paddan har en speciell plats i mitt hjärta. Jag har kollat lite youtube och hårinspo eftersom jag ska till frissan om nån vecka. Så nu har jag sparat massa bilder på snygga tjejer och hoppas på att se ut precis som dem. Hört att frisörer brukar gilla sånt hehe.







 

Kommentarer
Postat av: Cindy

Sista såg ju ut som dig! Kör på den :)

2016-02-28 @ 22:11:17
URL: http://www.cindyhedberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0