Xlash PRO



Asså wow! Köpte xlash PRO för att jag var less på fransförlängning och ville ha egna naturligt långa fransar. Kan absolut inte säga att jag använt det aktivt utan har tagit på det kanske en gång i veckan sedan mitten på november dvs max 10 gånger!

Men mina fransar har typ sprungit i växt trots mitt slarv...och man har fasen ej långa fransisar efter en förlängning kan jag meddela!! Tog tyvärr ingen förebild...men när jag känner att mina fransar nått sin ultimata längd så lovar jag att visa er! Har dock hört att vissa fått allergi? Jag har märkt att jag blivit lite röd om jag råkat få i ögat (vilket iofs är logiskt, och jag är rätt klumpig). Men vill ni ha långa fransar så köp:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0