Inredning, inredning & inredning

Är ungefär det enda som snurrar i mitt huvud just nu. Inte jätteovanligt iofs haha. Men jag har mina perioder då jag blir helt insnöad i vissa saker. Inredning - smink - hudvård - kläder. Japp runt runt runt går det. Särskilt en sådan här söndag då man knappt vill sätta sin fot utanför dörren pga det totala snökaoset som pågår. Mycket trevligare att ligga i soffan med tända ljus & se snön virvla runt utanför fönstret.

Är som sagt i valet & kvalet om jag ska byta ut mina nuvarande köksstolar elller ej. Är man intresserad så kan man maila mig på [email protected] , jag är som sagt aldrig omöjlig som ni kanske börjat märka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0