Svar

Det är många som har frågat vart jag jobbar så att jag tänkte att jag svarar så här istället samt att det är lite roligare att göra ett inlägg av era kommentarer :)

Jag jobbar som löneadmonistratör på ett byggföretag. Jag har hand om lönerna, bokföringen, faktureringen & all övrig administration!

Så vad gör jag på min vardag...kollar på youtube. Haha nä eller jo det gör jag men jag tränar, umgås med mina vänner, familj också. Sen så hinner man inte så mycket mer? Tänk om en 75% tjänst motsvarade en heltid i swe, det har ju vart kanon!

Ibland så slår tanken mig att jag sitter 40h i veckan på en stol...alltså bara sitter ner på röven 160h i månaden...haha är inte det sinnessjukt? När jag blir miljonär ska jag jobba 50% & resa resten av tiden, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0