///

OMG, denna vecka har jag vart Sveriges tröttaste person. I måndags kom jag på att jag skulle fixa i mitt badrum. Sagt & gjort, 15minuter senare hade jag slitit ner allt från väggarna & spacklat alla hål. Dagen efter köpte jag fog finish för att förvandla de gamla vita fogarna till svarta. Första veckan då jag funderat på att ta mitt liv. Om jag någonsin igen får en idé att måla alla fogar i ett badrum så måste någon människa stoppa mig haha.

Att måla var ju piece of cake men att sedan skrubba bort all överflödig fog finish...har ont i varenda liten led i händerna & har slagit rekord i att skrubba kakel hehe. Mitt kakel har förmodligen aldrig vart så rent i alla fall! Kommer inte visa er hur mitt badrum ser ut nu för det är fortfarande förbannat fult med toner av orange. Men här är lite bilder på ett slutresultat jag en vacker dag hoppas kunna nå! Måste dock meddela att jag & mitt badrum kommer ta en paus ifrån varandra efter denna fogfix så slutresultatet kan dröja men utlovar före- & efterbilder den dagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande längtar till bilder kommer

2016-10-16 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0