Serum

Nu har jag kommit fram till att serum är the shit för min hy. Ni BA och....
Haha nä men jag tänkte ifall någon har varit lika orutinerad i sin hudvård som jag tidigare var, så kanske man kan få tips av varandra. Jag blir ofta väldigt torr i ansiktet på höst/vinter & det är fan det värsta jag vet, för med torr hy blir inget bra. Jag upplever attt när jag bara kör en dag-/nattcremé så är det som stt smörja på en hård yta, går liksom inte ner vilket resulterar i att man kan smörja på 1L utan att torrheten försvinner.

Med ett serum innan dag-/nattcremé så känns det att den går ner i djupet & jobbar så att även cremén kan återfukta. Så dagens hyllning går till serum! Jag har just nu denna från Emma S som jag tycker funkar bra :) (Har även haft den rosa förpackningen från Emma S som också var bra). Emma S finns på kicks för övrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0