-ONSDAG-

Mitt liv känns just nu som i en film när dagen börjar med en väckarklocka som ringer, sedan snabbspolas dagen, väckarklockan ringer, snabbspolning, väckarklocka ja ni fattar. Enda jag vill är att sova haha. MEN livet kunde ha vart värre:) Har i alla fall ett jobb jag trivs med & det har ju verkligen inte alla!

Igår när jag körde bil upptäckte jag att jag har ett väldans dåligt mörkerseende, varför? Försökte googla, fick fram att vid en ålder av 40år kan mörkerseendet börja bli sämre....vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Gråstarren börjar närma sig. Jag som alltid vart så nöjd med min Falk-syn, typiskt. Hoppas ni har det bra trots det trista höstvädret i veckan :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Vart jobbr du? :)

Svar: På ett byggföretag med löner, fakturering & bokföring 🙂
Jessicalindqvist

2016-09-21 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0