BLOPPIS (nytt inlägg)

Åh jisses vad jag kämpat med detta inlägg. Upptäckte att ni inte såg bilderna då jag hade kläderna på mig...så jag har laddat upp hela inlägget igen!

 

Linne H&M, storlek 38 - Pris 50kr SÅLD

 
 Kavaj H&M, storlek 38 - Pris 50kr SÅLD
 
 
Klänning (aldrig använd), storlek 36-38 - Pris 100kr SÅLD
 
Glittrig topp med öppen rygg (se nedre bild på öppen rygg), storlek S - Pris 100kr SÅLD
 
Topp Zara, storlek S - Pris 100kr SÅLD
 
 
 
Topp H&M, storlek 38 - Pris 100kr SÅLD
 
Topp Vero Moda, storlek 38 - Pris 50kr SÅLD
 
 
 
Shortsdress Nelly.com (aldrig använd), storlek 38 - Pris 100kr SÅLD
 
Tröja H&M, storlek S - Pris 100kr SÅLD
 
 
Klänning Asos.com (aldrig använd), storlek 36 - Pris 100kr
 
 
Skjorta Gina Tricot, storlek 36 - Pris 50kr SÅLD
 
 
Topp Vero Moda, storlek S - Pris 50kr SÅLD
 
 
Jacka Monki, storlek S - Pris 300kr SÅLD
 
Tröja Cubus, storlek S - Pris 50kr SÅLD
 
 
Topp Åhléns (aldrig använd), storlek 38 - Pris 100kr SÅLD
 
 
Lång kofta Lindex, storlek M - Pris 100kr
 
 
Topp Vero Moda, storlek S - Pris 50kr SÅLD
 
 
Lång kofta Nelly.com, storlek S - Pris 100kr SÅLD
 
 
Tröja Gina Tricot, storlek XL (passar M) - Pris 50kr SÅLD
 
 
Klänning Nelly.com (aldrig använd), storlek S - Pris 150kr
 
 
Croppad topp, storlek ? Passar 34-38 - Pris 50kr SÅLD
 
Shorts H&M, storlek 40 - Pris 50kr SÅLD
 
shorts (ser ut som kjol på), storlek? Passar 38-42 - Pris 50kr SÅLD
 
Kjol Gina Tricot, storlek M - Pris 50kr SÅLD
 
Kjol H&M, storlek 36 - Pris 100kr
 
Kjol Gina Tricot, storlek 38 - Pris 50kr SÅLD
 
Jag ber om ursäkt för skynkel, har tyvärr inte strykt plaggen. Vid intresse maila mig på [email protected] eller på fb/messenger :)

Kommentarer
Postat av: Adina

Skulle man kunde få en bättre bild på den svarta spetsklänningen? Denser genomskinlig ut och undrar därför hur den ser ut på utan byxor? :)

2017-02-09 @ 13:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0