Sveriges eventuellt skönaste outfit

Tjena. Uppdatering om livet då! Jobbar min sista dag på Rönnskär imorgon. Känns trist men är glad för tiden och har lärt mig ofantligt mycket. Kräks lite på kvavheten som infinner sig pga att den 1. Gör att jag ej kan sova 2. framkallat finnar i hela ansiktet. Skulle träna idag men det var jag för lat för, ungefär som alla andra dagar i sommar haha. Men glad det är jag, och det är väl i slutändan det viktigaste:) 

Ska snart träffa tjejerna på espresso och bara mysa. Imorgon är det fredag igen och vi ska grilla, leka, bada osv i Lisas stuga. Hoppas ni har det bra:)

Kommentarer
Postat av: moa

superfina byxor!! var har du hittat dom?:)

2014-08-07 @ 22:38:30
Postat av: Britta

Var kommer den fantastiska kofta från? :)))

2014-08-09 @ 08:51:48
Postat av: Jessica

Både byxorna och koftan är från Lindex:))

2014-08-11 @ 14:29:39
URL: http://jessicalindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0